18 Aralık 2007

Tio.com.tr'ye Üye Ol, Cep Telefonu Kazan!


Tio'nun yeni yıl sürprizleri bitmiyor! Tio'dan alışveriş yaparak,
notebook kazanma şansı elde edebilirsiniz. Ama hediyelerimiz
sadece bununla sınırlı değil.17-31 Aralık tarihleri arasında,
her gün Tio'ya üye olan 250.kişi, Philips cep telefonu kazanacak!
Tio'ya üye olmak çok avantajlı, istediğiniz ürünü birden fazla
satıcıda karşılaştırabilir, size en uygun gelen satıcıdan satın
alabilirsiniz. Cep telefonu kazanmak için yapmanız gereken tek
şey, eğer hala Tio'ya üye değilseniz Tio'ya üye olmak... Tio'ya
üye olmak çok kolay, üyelik formunu doldurup yollamanız yeterli.
Artık siz de üye olup, Tio'nun sunduğu özel fırsatlardan
yararlanabilirsiniz.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

üye oldum,bir philips te bana

Tio dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ben de üye oldum bende isterim philips :) bende acer notebook alcam ama en çok sipariş veren olamam heralde.alışveriş yapmadan vermezler bana heralde :)ama teşekkürler TİO ailesine ürün fiyatlarından çok güzel TİOlar verdiler bana :)